joi, 1 ianuarie 2009

Autobiografie




AUTOBIOGRAFIE


Mă numesc Ana Popescu, sunt născută pe 13 aprilie 1953, intr-un sat din judeţul Dolj, cu nume predestinat : SARBĂTOAREA. Cum nimic pe lume nu este întâmplător, convingerea mea este că misiunea mea în această viaţă este să fac o sărbătoare din viaţa oamenilor, atunci când deznădejdea taie orice speranţă.
Multi dintre noi suntem în posesia unor vise, imagini, revelaţii de-a lungul timpului, cărora nu le dăm importanţa cuvenită. Este de ajuns să se întâmple,într-o zi, un fapt mai puţin obişnuit şi toate amănuntele, aparent lipsite de importanţă, revin cu o intensitate surprinzătoare.
În cazul meu, primul contact cu Universul l-am avut la vârsta de aprox.4 ani,când într-o noapte s-a intâmplat ceva ciudat pentru mine copil fiind : nu îmi mai vedeam mâinile în acea noapte. Am început să plâng
spunându-i tatălui meu că EU nu îmi mai văd mâinile.Tata m-a luat în braţe, m-a scos afară si mi-a arătat cerul care era senin şi înstelat. Este o imagine pe care nu am s-o uit niciodată. Tata a început să-mi arate cerul spunându-mi : uite tată acolo este Carul Mare, acolo Carul Mic, acolo Cloţa cu pui, acolo Rariţa. Aceste imagini mi s-au întiparit în mintea mea de copil, pe care nu le-am uitat si nici nu o să le uit vreodată.
La 7 ani m-am îmbolnăvit, m-au dus la doctor la Craiova, mi-au dat antibiotice si după prima doză am intrat in comă. Auzeam tot dar nu mă puteam mişca, ceva apăsa pe mine până la gât , ca o placa de beton. Atunci a apărut in coltul camerei unde stăteam un cal alb înaripat. Din capul lui se intindeau spre mine două raze de lumină pe care eu le ţineam în mâini . La un moment dat calul a dispărut , iar eu mi-am revenit.
La 14 ani visez acelaşi cal, inhămat la o caleaşcă si eu in acea caleaşcă. Mă deplasam pe uliţa satului meu dinspre apus către răsărit. Când am ajuns în dreptul casei mele a ieşit in drum o femeie. Eu să nu o calc cu caleaşca mea m-am inăltat la cer cu cal şi caleaşcă. Grea a fost revenirea deoarece coborârea imi producea teamă, dar am reusit să cobor .
Din 1982 pâna în 1987 m-am imbolnăvit. Nimeni nu ştia ce am, aveam nişte simptome nemaiântâlnite de medici. Am fost operată de două ori de chisturi hematice, apoi de apendicită, apendicită care nu trebuia operată, pe masă s-a constatat că aveam altceva : sindrom subocluziv. Şi aşa am ajuns până la urmă cu un diagnostic drastic : nebunie.Aveam momente când le dădeam dreptate medicilor, imi ziceam : dar daca acestia au dreptate ?.Tot EU îmi reveneam singură spunându-mi: nu,nu au dreptate, EI sunt nebuni că nu ştiu ce am.
Pentru că nimeni nu-mi spunea ceva clar, credibil, m-am înscris la cursurile de Crucea Roşie. Am terminat in 1989 cu media 10 ca şefă de promoţie. Comisia a fost impresionată de ce ştiam eu în materie de medicină. M-au intrebat de ce am învâţat atât de mult. Le-am răspuns ca din 1982 am nişte probleme de sănătate, pe care nu mi le poate explica nimeni. Şi le-ai descoperit?-NU, în cărţile de medicină nu există asemenea simptomatologie.
Devenisem o persoană foarte stresantă pentru familie, credeam că voi muri,incercam să –mi conving familia că, dacă se va întâmpla acest lucru să nu mă ingroape cum se obişnuieşte la noi , ci să mă incinereze. Cenuşa rezultată să o arunce într-un părculeţ unde se joacă copii. In mintea mea credeam că o să-i privesc de "dincolo" cum se joacă. Această atitudine nu a durat mult deoarece copii mei m-au pus pe gânduri. Mă gândeam cu cine o sa rămână si cum vor creşte fără mama lor. Din interiorul meu s-a produs o dorinţă aprigă de a trăi pentru a-mi creşte copii. De atunci toată suferinţa mea s-a spulberat, simţind în mine o forţă uriaşă. Încet , încet mi-am reluat toate activitătile casnice şi profesionale. Eram altă persoană in acelaşi trup. De atunci viaţa mea s-a schimbat total, nu am mai fost la medici niciodată .În 1991 constientizez că am bioenergie. În 1992 mi se deschid portile cunoaşterii prin regretatul scriitor ION ŢUGUI care m-a ajutat şi m-a îndrumat să fac anumite cursuri , care, mi-au schimbat în totalitate concepţia despre lume.

Primele vindecări

În anul 1992 eram încă revizor contabil principal la Oltcit Craiova. Aici am avut primii mei pacienţi .Veneau în birou colegele care acuzau diverse dureri, cerând medicamente de calmare. Eu le ziceam : staţi pe scaun că va dau eu o pastila şi nu o sa va mai doară nimic. Îi aşezam pe scaun şi le puneam mâinile mele pe locurile dureroase, le ţineam 1-2 minute, le luam şi ziceam : gata nu te mai doare. Surprinzător era şi pentru mine şi pentru ei că , le luam durerea cu mâna.
Pe 17 martie 1993 primesc AVIZUL SPECIAL AL MINISTERULUI SĂNĂTĂŢII şi incep să lucrez legal în cadrul SC.ANAHATA BIO SRL ca bioenergetician. Rezultatele erau uimitoare cu toate că oamenii erau foarte sceptici in această terapie. Afecţiunile care se pretează la tratament bioenergetic sunt : distonii neurovegetative, spasmofilii, afecţiuni uro-genitale (litiaze renale,chisturi ovariene,fibroame uterine etc), afecţiuni hepato-biliare ( hepatite cronice, diskinezii biliare, litiaze biliare,etc.), reumatisme –toate tipurile, afecţiuni cardiovasculare (hipertensiune arterială, preinfarcturi si chiar infarcturi, tahicardii, dispnee,etc), afecţiuni gastro-intestinale (gastrite, ulcere, colite, enterocolite etc.), afecţiuni respiratorii (astmă bronşic, insuficienţă respiratorie si chiar afectiuni patogene ale plămânilor), afecţiuni tiroidiene ( hipo si hipertiroidie), afecţiuni oculare,etc.
Tehnicile de lucru sunt :
-bioenergie
-reflexoterapie
-presopunctură
-magnetoterapie
-meloterapie
-radiestezie
-terapia cu lumină polarizată (bioptron)
-electropunctura
-fitoterapie
-suplimente alimentare superconcentrate ionice chinezeşti
-nutriţie pe grupe de sânge etc.

Cursuri de masaj


SC ANAHATA BIO SRL va prezinta oferta de cursuri de initiere in masaj. Acestea vor avea loc la sfarsit de saptamana,sambata si duminica.


Masaj Somatic (30 de ore)
Masaj Anticelulitic (10 de ore)
Masaj Reflexogen si limfatic(40 de ore)
Masaj Terapeutic (30 de ore)

Precizari cu privire la cursuri:
un curs incepe in momentul cand se intrunesc minim 10 cursanti. Odata indeplinita aceasta conditie vom comunica orarul exact al seriei.
Seria este de maxim 20 de cursanti,cursurile sunt impartite intr-o treime din ore parte teoretica si restul de ore practica,suportul de curs se distribute fiecarui cursant.Se dau diplome de participare pentru fiecare curs in parte
Practica este indrumata si supravegheata de un terapeut cu experienta si se efectueaza reciproc intre cursanti
ANAHATA BIO asigura uleiurile si cremele de masaj
Prezenta este obligatorie la toate orele de teorie si practica
Costul unei ore de curs este de 25 lei.
Din costul total se va acorda un discount de 10% pentru cei care achita integral modulul de curs si 20 % pentru cei care achita integral toate modulele.
Dupa participarea la toate aceste cursuri (masaj somatic, anticelulitic, reflexogen, terapeutic) puteti opta pentru obtinerea unui Certificat de Competente Profesionale in meseria de maseur. Acesta a fost introdus in tara noastra dupa modelul european, fiind special gandit pentru cei care au dobandit cunostinte si aptitudini pe alte cai decit cursurile de calificare, adica pe cai informale (studiu individual, la locul de munca, cursuri de initiere sau de scurta durata). 

Cursurile se derulează prin Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi este autorizat de către CNFPA - Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.
Pentru inscriere sunt necesare urmatoarele:
1.      Certificat de nastere (copie);
2.      Certificat de casatorie - daca este cazul - (copie);
3.      Carte de identitate (copie);
4.      Ultima diploma de studii (copie);
5.      Adeverinta de la medicul de familie in care sa se specifice "apt pentru cursul de masaj"

Absolvenţii dobândesc în urma promovării cursului un certificat de absolvire  recunoscut pe piaţa muncii din România şi din ţările Uniunii Europene,
cu specificaţia iniţiere în ocupaţia Tehnician maseur, însoţit de suplimentul descriptiv cu următoarele competenţe:

Competenţe fundamentale

 Comunicarea la locul de muncă

Competenţe generale la locul de muncă

Aplicarea NPM şi PSI
Asigurarea condiţiilor igienico-sanitare
Asigurarea perfecţionării profesionale
Întocmirea documentelor de evidenţă

Planificarea şedinţelor de masaj

Pregătirea cabinetului de masaj

Competenţe specifice

 Aplicarea drenajului limfatic
Aplicarea masajului reflexogen
Aplicarea masajului somatic
Aplicarea masajului terapeutic
Autopregătirea în vederea efectuării masajelor
Stabilirea tehnicilor şi for melor de masaj



2 comentarii:

  1. Am intrat din intamplare pe blog-ul dvs.si am gasit exact incurajararea de care aveam nevoie.Sunt sigura ca nimic nu e intamplator si desi nu va cunosc personal simt ca mi -ati putea fi o buna prietena.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ca si persoana de mai sus am gast intimplator acest blog.sper sa mi fie de folos caci si eu ma confrunt cu probleme de sanatate.aveti dreptate treb sa ne intarim singuri.dorinta si ambitia de a trai sant cele mai bune medicamente.multumim.ani.

    RăspundețiȘtergere